انتقال بلینکن و نتانیاهو به پناهگاه از ترس حملات راکتی و موشکی مقاومت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

انتقال بلینکن و نتانیاهو به پناهگاه از ترس حملات راکتی و موشکی مقاومت

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که وزیر خارجه ایالات متحده و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از حملات موشکی و راکتی حماس به مدت ۵ دقیقه به پناهگاه منتقل شدند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 16
کد خبر: ۲۰۸۸۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که بلینکن و نتانیاهو در پی به صدا درآمدن آژیر هشدار در تل‌آویو به مدت ۵ دقیقه در پناهگاه بودند.

مقاومت فلسطین دوشنبه شب در واکنش به جنایات رژیم اشغالگر علیه شهروندان غزه، تل‌آویو و سدیروت را هدف حملات موشکی قرار دادند.

خبنگار المیادین گزارش داد که آژیر هشدار حملات موشکی در سدیروت، ایفیم، نیر عام، جافین به صدا درآمده است.

سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی- اعلام کرد که حملات امروز به تل‌آویو و قدس اشغالی با ۱۰۰ موشک صورت گرفته است.

شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه، بیش از ۱۰۰ راکت و موشک به سمت شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه، قدس و تل آویو شلیک کرده است. / العربیه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار